Jautājumi un atbildes

Šajā lapā jūs atradīsiet atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja pēc jautājumu un atbilžu izlasīšanas jums joprojām ir jautājumi par mūsu produktiem vai pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu.

Piegādes izmaksas galvenokārt ir atkarīgas no izvēlētā transporta partnera un metodes. Ir iespēja pasūtīt preces uz pakomātu vai ar kurjeru uz mājām / biroju. Pievienojot preces iepirkumu grozam, jūs varat uzzināt par iespējamajiem piegādes veidiem un cenu.
Jā, pēc pasūtījuma veikšanas Jums uz e-pastu automātiski tiks nosūtīts elektroniskais rēķins ar pasūtījuma rekvizītiem.
Parastais preču piegādes laiks mūsu e-veikala noliktavā esošajām precēm ir 3-7 darba dienas.

Ja plānotais piegādes termiņš ir pagājis vai jūs vēlaties noskaidrot pasūtījuma statusu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@areaal.lv.

Diemžēl mūsu produkti nav pieejami mūsu pārstāvniecības noliktavā.
Jā, saskaņā ar likumu precēm ir 2 gadu garantija.
Ja vēlaties atcelt pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@areaal.lv un obligāti norādiet pasūtījuma numuru.

Areaal.lv e-veikalā vienmēr tiek nodrošināta likumā paredzētā preču atdošana. E-veikalā pasūtītās preces klients var atdot 30 dienu laikā. Lai to izdarītu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.